Ingenting blir ju gjort

Att vara mellan två jobb är minsann inte en frid och fröjd. 
 
Jag är glad att träningen flyter på i allafall men livet... ja herregud.
 
Att söka jobb tar ju så grymt lång tid, idag satt jag mellan 9 och 12. Och sen nu en stund på eftermiddagen. 
Sen åkte jag och Tim och handlade. Efter det släppte jag av honom hos Emil så dem kunde plugga och då tänkte jag att jag åker hem och baka en kaka. Jo tjena, har det blivit någon kaka, NEJ. 
 
I och för sig så kom Jonas över på lite kaffe istället och gick nyss, men nu har jag ingen lust längre. 
Nej det är ju just det att få lust till saker och ting. Vädret gör ju inte saken bättre, hade man fått se solen lite så hade livet varit så mycket enklare :)
 
Öppnade posten förut som kom idag, hade fått återbäring från Coop, hela 11:- Så nu skulle man kunna säga att jag är rik! 
 
Dock förlorade jag dem och lite där till när jag öppnade nästa kuvert och insåg att jag inte köpt "tillräckligt mycket" på H&M för att få medlemskapet gratis... Kanske ett tecken på att man inte behöver ha ett H&M kort:P 
 
Ja detta härliga inlägg har tagit mig minst 15 minuter att skriva. Anledning? Jag har ju för fasiken inget vettigt att säga! :) 
 
Väldigt intressanta punkter jag hade att ta upp
  • Jobbsök 9-12
  • Handla 12-14
  • Jonas besök 14-16.30
  • Öppna post 16.30-16.35
  • Bloggen 16.55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback