Löp

Hur svårt kan det vara att få rutin på den där jävla träningen. När jag väl är och tränar så jävlar tränar jag. Och när jag väl tränar då njuter jag till 1000! Men att ta sig iväg är bland det svåraste som finns just nu! 
 
Idag lyckades jag i allafall pallra mig iväg och då sprang jag 8km varav 3km intervaller. Jobbigt men skönt. 
 
Nu har jag i och för sig fått skoskav men det är ju en världslig sak som Karlsson på taket skulle ha sagt!
 
 
Börjar få lite hemlängtan till familjen nu. Det ska bli skönt att få åka dit över påsken. Kanske just därför som jag får längtan, när jag väl har bokat resa ner dit så får jag hemlängtan ett par veckor innan resan, men sällan annars. 
 
 

Kommentarer
LinaH säger:

Den totala förvirringen när jag i godan ro tror att jag löser min systers blogg och hon springer 8 km!?!?!?!? Men sen infann sig verkligheten och hjärnan hängde med igen. :) jag vill också ha en KitchenAid, jag har önskar mig en i 30-års present. Men dit är det ju ett tag kvar. Trevlig helg! Puss och kram

2013-03-22 | 12:40:59
Bloggadress: http://www.linahokdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback