Föreläsning

När vi (Tim och jag) hade läst boken matrevolutionen hittade jag en föreläsning i Falun där just han Andreas Eeanfeldt skulle föreläsa med Jonas Bergqvist som inriktat sig på träning och lågkolhydratskost. Så vi köpte biljetter till denna dyra föreläsning och åkte till Falun. 
 
När vi åkte hem var båda besvikna. Vi hade förväntat oss att det skulle vara det lilla extra som man inte fick veta i boken men det var boken rätt igenom fast mindre detaljerad. Och när Jonas skulle föreläsa hade vi höga förväntningar om vad han hade att säga om träningen men det var inte direkt något nytt...
 
Det var en mysig vistelse i Falun men vi hade förväntat oss mer av denna dyra föreläsning. Ett plus till Andreas sm var en vldigt duktig föreläsare. 
 
 
 
Jag kan i allafall tipsa om en god maträtt som jag hittade i en LCHFtidning. Supergod, testa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback