Inspirerad

Ibland är jag jättesugen på att börja blogga igen och vissa dagar känner jag, gud vad skönt att jag inte har det som hänger över mig. 
Det finns både plus och minus för att blogga. Det är skönt att skriva av sig, roligt att få dela med sig men sen kan det också vara jobbigt att komma på vad man ska skriva om.
 
Jag läste precis en blogg om en känd PT som har en känd blogg som hade lagt upp i princip hela sitt CV på bloggen. Det är ju en sjukt bra grej! Såg för ett tag sen på Nyhetmorgon då dem pratade just om att arbetsgivare ofta kolla på nätet när de söker medarbetare. Tänk då om någon söker till exempel "motionsledare" och så har jag skrivit om det i bloggen och min blogg kommer upp. Ja en bra sak att göra i allafall. Inom en snar framtid kommer antagligen jag uppdatera min blogg och förhoppningsvis bli lite aktiv här igen. 
 
På promenad i höstvädret i Boulognern med min favorit Tim!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback