LCHF

Under vår semster på Mallorca läste vi en bok om lågkolhydratskost. Både jag och Tim blev sugna på att testa så när vi kom hem började vi äta lågkolhydratskost i stället. Så nu har vi gjort det i två månader och båda trivs bra med det. Kroppen mår mycket bättre. Jag har aldrig en uppsvälld eller gasig mage längre och jag äter inte laktosfritt längre. Att träna på den här sorts maten har jag inte ens märkt någon skillnad mer än att jag kan gå och träna direkt efter att jag har ätit, jag behöver aldrig planera när jag ska äta för att timea in det med träningen. Är jag hungrig en halvtimma innan träningen ja då äter jag utan att få problem på träningen sedan. Mer om detta senare....
 
 
Hamburgare med mozarella, tomat och oopsiehamburgebröd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback