Mysdag

Älskar våra kvalitetsdagar tillsammans. Nu när jag jobbar dygn uppskattar jag och Tim våra dagar tillsammans när vi båda är hemma. Vi tar verkligen hand om varandra och kramar och pussas och håller handen nästan hela tiden. 
 
Idag har vi varit ute i Valbo, första köpte vi lite julklappar till Tims familj och vi hittade gardiner till sovrummet på rea, för 39:- st! Älskar att fynda :) Sedan gick vi en runda på IKEA och åt lunch där. Vi avslutade med att dricka en kaffe på vårt favvohak Espresso House och lyxade till det med en Mocca Latte så nu dunkar mitt hjärta jättesnabbt och jag känner att jag fått en sockerkick! Den går nog ut lagom till att jag ska gå och träna. 
 
 
 
Nu har jag krypit upp i soffan och lutar mig mot julkudden och filten i knäet. Längtar efter julen mer och mer och mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback