Planerat

Appropå att planera, i helgen så var jag och mamma i Stockholm. Vi möttes där och sen bodde vi på hotell hela helgen. Umgicks, åt goda middagar och shoppade. En härlig mor och dotter helg. 
 
Det är det här jag menar som är så skönt med att man har ett fast schema att jag kan planera in saker. Detta bestämde vi för över en månad sedan och bokade både hotellet och tågresan då. 
 
Jag har alltid varit dålig på att tacka nej till jobb och så länge jag inte varit fast eller långvik har jag aldrig kunnat planera något i förväg för tänk om jag kanske får jobba då. Nu har problemet försvunnit när jag vet när jag ska jobba och kan med gott samvete boka in saker. 
 
Paus fika i shoppandet på mitt favoritställe Espresso House!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback