Pysselrum

När jag var hemma hos Ida för ett tag sen blev jag så avundsjuk på hennes pysselrum så då tänkte jag att jag måste också ha ett sånt:) Så en idag åkte jag och Ida til Ikea och köpte lite möbler så nu har gamla gästrummet blivit pysselrum/gästrum. Mycket finare och mer välkommet. Här är bara bilder från när vi precis satt in möblerna, nu är finare när bokhyllan är fylld. 
 
 
Första pysslet i rummet blev ett par serveringsfat. Jag köpte två ljusstakar och två tallrikar på loppis och sen var det bara att superlimma:) Enkelt och snyggt. 
 

Kommentarer
Ida säger:

Haha, är ju kul att man kan inspirera till något iaf. Får komma och pyssla titta hur det färdiga resultatet blev någon dag :)

Svar: absolut, du är så välkommen så:)
Nina

2013-11-08 | 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback