140126

Jag älskar nystädat. Efteråt känns allt helt nytt och doften av såpa känns så fräscht!
Julgardinerna åkte ner och vårgardinerna kom upp. Köksbordet fick också en flytt.
I går lyxade vi till det och åt frukost på Lido, mysigt!
I fredags fick vi rökt lax av ett par kompisar så det har varit helgens lunch.
Under en längre period nu, rättare sagt från december till nu har vi ätit dåligt! Det har blivit en hel del socker och kolhydrater så från och med imorgon börjar jag stenhårt igen. Därför var vi ju bara tvungna att göra en äppelsmulpaj. 
Nu sitter vi med gott samvete efter en pysseldag och myser i soffan med tända ljus.
 
Imorgon ska jag träna mitt första träningpass på två veckor. Eftersom jag varit förkyld har jag väntat enda tills nu men nu är det dags att köra hårt igen. Imorgon ska jag på ett TMIpass som enligt mig, en av friskis bästa ledare. Det ska bli roligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback