Fin jul

Julen i Småland har varit skön och välbehövd. Vi var "hemma" i en vecka och träffade familjen, släkt och vänner. 
Jag önskar bara att jag kunde bo närmare mina vänner och få träffa dem oftare. Missförstå mig inte, jag tycker väldigt mycket om mina nya vänner också :)
 
Jag tror att lila har blivit det nya svarta för jag fick bara lila julklappar. 
 
Jag älskar allt som har med julen att göra, alla förberedelser. Men såfort julafton är över vill jag bara få bort allt julpynt. Så igår när jag var ledig från jobbet började jag packa ner julsakerna men ljusstakar och julstjärnorna i fönsterna får hänga uppe ett tag till. 
 
Nyårsafton spenderades på jobbet, det var en intensiv men rolig nyårsafton!
 
Idag är andra dagen jag är ledig och det har regnat hela tiden. Vad är det här för skitväder! Alla klagar på snön men det här är väl ändå värre?!
 
Är det första julen ja då vill alla ta kort på stjänan!
Pappa, mamma, bror, farmor, jag och Tim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback