Löning..

......Nej....
 
Januari månad har varit galet mycket utgifter för mig. Och lite överraskande utgifter också. Gymkort, bilreparationer (ja två gånger samma månad!) födelsedagar osv. 
Jag är tyvärr inte en av dem som får lön den 25 utan 27 vilket betyder i det här fallet en hel ledig helg utan några pengar. Vi har inte en susning om vad vi ska hitta på. Några förslag?
 

Nu sitter vi i köket med en varsin dator mittemot varandra och suttar på vårt morgonkaffe. Tim var tvungen att göra skolarbete så jag låtsas som att jag också har viktiga saker att göra framför datorn. 
 
 
 
 
Jag har en plan på att ändra om i köket här hemma vilket kommer bli vårens projekt. Jag är löjligt förälskad i färger som dem flesta kanske vet:) Och nu är jag helt såld på pastellfärger. Jag tror att köket ska gå i mintgrön, babyrosa, ljuslila, vitt och kanske ljusgult. Lite inspirationsbilder:
 

YFK5dKnqku.jpg

 


Kommentarer
Ida säger:

Pastellfärger är så fint, speciellt till våren. Vi får ta och ses någon dag, det var ett tag sedan vi sågs. Och jag tillhör också de som får lön den 27, himla typiskt!!

2014-01-24 | 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback