Nytt år

= nya mål!
 
Ett par av mina målar faller såklart på träning. Det är en förutsättning för att jag ska drivas framåt. I och för sig är det nog så med allt jag sysslar med. Jag vill alltid framåt och vill alltid utvecklas.
 
Nu var det i allafall länge sedan jag sprang kontinuerligt och därför är mina mål iår att jag ska springa en mil i april och 1,5 mil i juni. Det är inte värsta svåra målen men de känns lagom och det är något som jag kan lyckas med om jag bara kämpar. 
 
Eftersom jag tycker det är så roligt att gå på pass ska jag fortsätta att gå på ett pass i veckan som antagligen kommer att bli ett högintensiv pass. Sedan kommer jag att löpa tre gånger i veckan kombinerat med styrka. 
 
Så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback